Thursday, May 5, 2011

sahabat uitm merbok

disebabkan aku kurang bergaul kat uitm, aku cuma ada beberapa je kawan yang aku rapat sekarang. tu pun rapat start sem 2. lambat betul aku na rapat dengan orang. haha. ok, ni yang paling rapat. kawan2 lain juga baik tapi ni yang paling rapat, selalu kongsi masalah dan kenal siapa aku..

ni Aten. peminat drama korea. roommate aku dan juga budak sekelas.
first aku enter hostel, aku nampak dia.
selalu bersama walaupun perwatakan kami berbeza dan selalu bercanggah minat dan pendapat. tapi dia baik na mampuih. haha. sayang banyak! <3

ni lagi sorang roommate aku. Ueen. suka shopping dan juga pemakan megi yang tegar.
baik dan gila2. tapi berfikiran matang. aku suka mintak nasihat dari dia.
suka merapu sama2. banyak benda baru yang aku belajar.
haha sayang kau jugak. <3

yang kiri, Waibee. peminat the beatles. sempoi dan pendengar setia aku jugak. wuu
yang kanan, Jat. pendek rendah tapi makan banyak ta padan dengan badan. haha
ni budak kelas yang paling aku rapat.
team sembang, team makan dan team futsal.
heheh. sayang betul! <3

Aten, aku dan Waibee
.
.
terima kasih sebab jadi kawan aku. terima kasih sebab sanggup layan karenah aku.
aku suka kawan dengan hampa dari kawan dengan budak2 hot tu. wuu nanti kita study sama2 lagi k. thanx sebab selalu marah aku bila aku malas study. mmuuahx! >.<

No comments:

Post a Comment