Tuesday, June 7, 2011

different versions of my face :p

hohoiiii. memandangkan aku bosan, so aku main benda ni. let's checkidauttt.
teng teng teng..
*on lagu what happened to you-TNX*

versi 2000
komen: trend ni aku sukaa. rambut atas lurus bawah lengkok sikit.
tapi dahi ta tutup langsung. dahi nampak luas macam monalisa ja. kekeke

versi 1992
komen: rambut yang ni curl macam cun jugak. tambah ada remoih sikit kan.
hmm power gak rambut camni. haha

versi 1998
komen: haishh rambut pendek. macam jantan ja. huduh2. =.=

versi 1986
komen: rambut serabai. ada jambul. tak suka. 

versi 1970
komen: tudiaaaaaaa. rambut afro. ellycats pun kalah. hahaha.
hmm tapi mcm sesuai pulak dengan muka aku. er..what? =.=
-
-
-
HAHAHAHA amacam? actually banyak lagi versi lain tapi aku letak ni ja la.
ada macam2 versi tahun lain. wanna try?  tekan SINI
enjoy! >.<

teng teng teng..
*berakhir dengan lagu international you day-nufan*

No comments:

Post a Comment