Thursday, June 9, 2011

berbuka puasa

Alhamdulillah, kenyang................
harini, hari kelima puasa. ok, jgn konfius. ni puasa Rejab lah. hehe. harini just aku dgn Fatin yg meneruskan puasa. oh ya, family aku datang melawat jap lewat petang td before aku dgn Fatin turun ke dewan makan.
memandangkan hari2 sebelum ni aku asyik makan kuey teow, harini aku cadang nak makan chicken chop. Fatin pun setuju. tapi aku yg sedang lapar gila masa tu terus terbayang kuey teow sebab kuey teow kat situ sedap gilaaa. then aku pun bernekad order both. (tamak =.=)
both sgt sedappp. aku makan mcm dah tada hari esok. hoho. ok, dipendekkan cerita, aku makan ta abis and bwak balik separuh char kuey teow tu. er...


tak mandi =.=

sedap :D


hehehe. kenyang teruk. apa2 pun, aku puas hati sebab sedap. BUT, aku dah  terasa muak pulak dengan kuey teow walaupun ia feveret aku tapi dah seminggu aku makan ok. hmm esok nak makan apa eh? kekeke >.<

No comments:

Post a Comment