Saturday, July 2, 2011

girls day out - cs

semalam 01.07.2011, pukul 3 camtu aku keluar with Ueen, Wati and Mun. actually Mun nak pegi salon to rebonding her hair. tah camna aku bangun2 tido nampak Ueen tengah bersiap then aku pun tergerak hati nak ikut sebab bosan kat bilik. kami sewa kereta kancil, Wati drive. kami singgah isi minyak kat Shell tu and ada pakcik yang isi minyak tu tiba2 pegang fon macam tercari2 something pastu dia tunjuk pic cucu diaaaa. (aku duduk seat depan kiri) dia dengan semangat cakap "ni cucu pakcik. muka sama la. cuba tengok" (tunjuk kat aku) pastu dia tunjuk pic tu kat member2 lain. dan kata lagi "sama kan? hidung pun tinggi camni la" sambil cerita pasal cucu dia. aku terdiam malu sat. aku terkejut pun ada. wuuu sedih. pic budak2 lagi tapi muka iras aku sebab hidung mancung kot. haha iya2 ja member aku cakap sama. pastu lepas babai kami blah dari ctu. bergenang air mata aku weh. aku sedih teringat arwah tokwan. dan aku sure pakcik tu tobat mesti rindu kat cucu dia. ;(
ok, habis. then kami nak beli tiket train sebab Ueen dgn Mun nak balik KL naik train cuti mid sem nanti. setelah beberapa kali pusing sebab silap jalan, at last berjaya sampai. lepas dah selesai, kami pun terus ke cs. lepas tinggal Mun kat salon, kami pegi pizza hut. order sampai seratus lebih. kenyang. pastu jalan2 jap then pegi kat salon tu. aku tah camna terpikir nak highlight rambut kaler light brown. (saja nak cari pasai dgn pakgat uitm) heheh. lepas buat, aku jalan2 dengan Wati. tah kenapa aku rasa ramai orang usha aku. mengata kot. tah la. apa yang pelik tah. Wati pun perasan yang beberapa orang usha aku. adakah sebab aku pakai spek takda cermin? lantak la kan. peduli apa. haha. lepas Mun siap, kami jalan2 lagi. memandangkan aku memang nak jimat duit so aku cuma beli rantai huruf, nail polish + remover. then kami balik. sampai dalam pukul 9.30 hantar kereta sewa tu and masuk uitm.. kena cover2 lah kan rambut aku tu. haha. tired but fun. :)



kat pizza hut

with Ueen

motif pic? lalala~ faham2 la. hahaha xD


tak banyak gambar sebab tak terfikir nak update blog yang dah lama tak tengok ni. heheh. :)

2 comments: