Saturday, July 23, 2011

Comadre in Penang


last night, Tasha, Haizil, Pijan and me went to soundmaker at Penang. we.. eh, pasai pa speaking plak ni? =.= haha. kami p sana dalam pukul 6 camtu sebab aku lambat. Tasha drive kreta. sampai sana kami singgah 1st avenue dulu sebab gig still belum start. kami ronda2 then naik soundmaker after minum2. unfortunately, aku saket kepala masa tu, saket sangat. lepas muntah kat toilet, ok sikit. makan panadol. masuk tengok beberapa band sebelum band terakhir, Comadre. power. penuh energy. sound sedap mcm dalam tape. (Haizil punya komen) haha. tapi sayang aku tak sempat nak tangkap gambar dengan Comadre sebab aku dengan Pijan turun bawah cari panadol masa Tasha dengan Haizil snap pic dengan Comadre + siap bersembang macam2. hmm tapi it's ok. aku dah beli baju + tape Comadre masa awal2 tu. heheh. then, kami balik dalam pukul 12 malam. in conclusion, Comadre BEST. :)


Tasha with Comadre


No comments:

Post a Comment