Tuesday, December 14, 2010

kiri atau kanan?

  • saya makan guna tangan sebelah KANAN 
  • saya pakai jam tangan sebelah KIRI 
  • saya selalu galas beg sebelah KANAN 
  • saya selesa duduk dlm kenderaan sebelah KIRI 
  • saya menulis guna tangan KANAN 
  • saya suka duduk di meja sebelah KIRI dlm kelas
  • saya lebih suka cuba kasut kaki sebelah KANAN
  • saya telefon orang guna telinga sebelah KIRI
  • saya selalu sikat rambut guna tangan KANAN
  • saya sikat rambut depan ke KIRI klu tak sikat ke bwah
  • saya suka pakai sepit kt kepala sebelah KANAN
  • saya selalu pakai eye liner mula sebelah mata KIRI
  • saya selalunya tendang sesuatu dgn kaki KANAN
  • saya pakai deodoren kt sebelah KIRI dahulu
  • saya akan lambai guna tangan KANAN
  • saya akan ptong kuku tangan sebelah KIRI dahulu
  • saya akan ptong kuku kaki sebelah KANAN dahulu
  • saya membaca mula dari sebelah KIRI
  • saya selalu buat gaya 'peace' dgn tangan KANAN
  • saya suka berus gigi sebelah KIRI dahulu
  • saya tunjuk penumbuk guna tangan sebelah KANAN
  • saya taip semua ni mnggunakan tangan KIRI dan KANAN :)

    No comments:

    Post a Comment